Hoe gaat alles in zijn werk?

Maak een afspraak met een dossierbeheerder. Wij raden je aan om telefonisch contact op te nemen met een kantoor naar keuze. Zo kan een afspraak gemaakt worden en kunnen wij je toelichten welke documenten je moet meebrengen. Om je goed voor te bereiden, lees eerst even ons stappenplan.

Bij het openen van je kredietaanvraag op onze provinciale dienst maken we voldoende tijd voor je vrij om eerst na te gaan wat je wensen zijn en wat mogelijk is.



Je krijgt dan van ons documenten mee die moeten ingevuld worden door o.a. je notaris, werkgever... Eerst een afspraak maken is dus essentieel om ervoor te zorgen dat wij voldoende tijd voor je kunnen vrijmaken.

Na ontvangst en onderzoek van de belangrijkste documenten wordt je dossier overgemaakt aan onze maatschappelijke zetel te Brussel, waar een andere dossierbeheerder je kredietaanvraag verder opvolgt en afhandelt. Deze dossierbeheerder houdt je op de hoogte van de stand van je dossier en staat je bij tot het tekenen van de kredietakte. Je kan je dossierbeheerder steeds telefonisch bereiken op zijn/haar rechtstreeks nummer of via e-mail. Alle contactadressen en telefoonnummers vind je bij contact.